مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در چهارمین مرحله شارژ تانکر‌های ویژه ضدعفونی دو تانکر دیگر در سطح شهر به میزان ۱۵ هزار لیتر شارژ شدند.

رحمان احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در چهارمین مرحله شارژ تانکر‌های ضدعفونی تانکر‌های مستقر در میدان مادر و پیام نور مهاباد به میزان ۱۵ هزار لیتر شارژ شدند.

احمدی افزود: به منظور پیشگیری از کرونا و بهبود وضعیت سلامت شهروندان نیرو‌های سازمان آتش نشانی امروز اقداماتی، چون ضدعفونی معابر و میادین، شستشو و گندزدایی سطل‌های ۷۰۰ لیتری سطح شهر و اطراف آن و تسطیح و شن ریزی مسیر سایت زباله را انجام دادند.

او با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین جوانان انجمن ژیانه وه‌ی سروشت و موسسه فیلم سازی فقره قا بصورت خودجوش کوچه‌ها و معابر مناطق کانی صوفی رشید، زمین‌های شهرداری، صارم بگ و پشت دیوار خوابگاه را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

احمدی از شهروندان خواست با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منازل با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا همکاری کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.